Blogger Widgets

~pengikut??~

Saturday, September 24, 2011

::wAlaweh!!!!

I LovE u DaDdy....ngee.....abah aku bagi aku laptop baru...selepas 5 tahun aku pakai ACER ASPIRE yang cukup perfect bagi aku...akhirnya aku terpaksa ceraikan dia sebab die dah monopos..wakaka....sebab dia dah rosak..banyak benda dah tak berfungsi..so!!!tu dia..HP G42 dengan Intel Core i5,ATI 1gb,Windows 7 Pro....perfect tok aku siapkan kerja studio aku...maknanya...aku telah menghabiskan 3000 lagi duit abah aku...aku ulang...abah aku!!bkn abah ko!!....weng3~!

Besh..sangat2 besh...dulu kecik-kecik...aku tak suka mintak pape sampaikan mak pun merungut sebab aku tak pandai nak mintak pape...so sekarang...abang akan mintak..tapi juz untuk kepentingan belajar sebab abang nak berjaya n balas semua jasa mak dengan abah...abang tak dapat nak balas dengan wang ringgit sepenuhnya..sebab jasa mak dengan abah lebih dari apa yang ada di dunia..mak abah....abang sayangkan mak n abah..sangat2!!







Hoi!!sedih pulak da..x2...jangan sedih..ayoyo......tak moh tulis da...tacing plak..ngee.... so...adiooos~!

2 comments:

  1. macang blog betina pulak dah keh nengok blog aok ni.

    memalukan budak Lipis je.

    ReplyDelete
  2. ni la org pggil verstile...hahaha..jeles leteewww..auuuwww...wakakak

    ReplyDelete