Blogger Widgets

~pengikut??~

Saturday, September 24, 2011

::rAye...rAYe..di UTM....:)

Puasa tak tau cukup ke tak....tapi raya wajib sebulan..hahaha...so..untuk bahagian pertama raya aku...aku nak citer pasal raya di UTM...terbaik...even simple..tapi puas sebab kat sini aku leh jumpa semua budak2 course aku dari tahun 1 sampai 4.....yang besh lagi...kawan-kawan aku,semua bergaya sakan..jom tengok!!!:p


aku suke dorang nie..sweet siot

yang nie???bitter..sebab..ade uncle..haha

Mat Terap yang pemalu

aku xtau mana datang gambor budak kecik nie

tOk peNGhulu???

gadis dan bunga..

excEllence...:p


tOk paWang..

ammar with his smile...:)

weng3~!!!

gEng sinGGah sahUr...

tWIn???Nope!!

hahahaha...macho...ke??


Aku tak suka nak menulis...so...cukup la kot...len kali yer...adiooosss~

2 comments: