Blogger Widgets

~pengikut??~

Saturday, September 24, 2011

::fLaShbAck!!!

Ngeh...ngeh...ngeh....nak pulak aku duk diam kan????ape lagi...disebabkan takde mende nak buat kat kolej. Aku pun ape lagi,aku ajak la roommate kesayangan aku Afiq Muzakkir,jiran sebelah aku Mat Juu ngan Imrul dan semestinya budak yang memiliki kereta Fakhrul a.k.a Boo pegi outing. Mula-mula xtau jugak la nak watpe. Pastu bleh plak aku tingat kat Seoul Garden. Haaaaaaaaaaaa~ part ni yang besh nak citer nie...

Kalau korang nak tau,Seoul Garden ni sebenarnya restoran Korea yang ada kat dalam City Square JB tu. Aku tau pasal restoran ni pun sebab junior-junior aku bagitau. So, kitorang pon pegi la. Masuk-masuk aje dah ade awek comel tunggu kat reception. “ada kosong tak??”....boleh plak awek tu jawab “takdelah bang”...aiiiii abang plak da...so kitorang pon reserved la...pastu round2 jap..tak lame pas tu ade awek tu call no aku...hahahahaha..(motip bagi no aku kan???)...

Udah la masuk tu dorang tanya nak soup ape....mane la aku tau...aku pun serahkan tugas untuk memilih tu pada budak2 yang 4 orang lagi nie...skali bayar bil (bayar dulu baru masuk)...RM 180++....hahahahha...5 orang je pon...rupa-rupanya....kat restoran tu korang boleh makan sebanyak mana pon korang nak...nak duk seharian pun xpe...hahahha...aku tengok keliling...haaa...ade seafood tuk steamboat,bbq,pastu ade plak dessert...masak aku jap lagi...gemuk la...(kurus ke???)..pastu kitorang pon ape lagi...start r amik makanan..pastu makan....makan....makan...makan....hahahahhahaha


seOuL gArden...beSt bRo!!

Weeeeeeeeeeeee::::::

aFiQ

kaGe

JUu

bOo

Dekat 4 jam duk dalam restoran tu,baru masing2 benti makan....(alang2 da bayar RM 180 kn)...pastu bila nak balik,bleh plak xnk balik terus...ape lagi .....Danga Bay!!!hahahahaha...pegi jalan2 kat Danga Bay masing2 mcm pelancong...macam tak penah sampai plak...hahahhahaha...dah puas pusing2..masing2 penat nak balik...tiba2!!!jeng.....jeng....jeng......


dAngA duLu!!

tOtALLy FuLL

Jom kita pegi men bowling dengan junior!!!!hahahahhahaha....macam biasa...team mantop aku!!AFIF,AFIQ,JUU,KAGE.....hahahhaah...menang la plok!!


jUnior....arasso???:p

uuuu....

mAmat Ni sTyle

mY sifu...sPinNer!!!

Oppsss....macam karangan plak da kan...hahahahha....dah la...adios~

No comments:

Post a Comment